Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28457
Title: Розвиток маркетингових методів економічної оцінки ціни інформаційних ресурсів як інвестиційного ресурсу
Authors: Перерва, Петро Григорович
Шводиауер, Герхард
Маслак, Ольга Іванівна
Косенко, Олександра Петрівна
Нестеренко, Роман Олександрович
Keywords: технології; розвиток підприємства; показники ефективності; промислові підприємства
Issue Date: 2006
Publisher: НТУ "ХПИ"
Citation: Розвиток маркетингових методів економічної оцінки ціни інформаційних ресурсів як інвестиційного ресурсу / П. Г. Перерва [та ін.] // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2006. – № 2. – С. 177-186.
Abstract: Запропонована методика оцінки інформаційного потенціалу із застосуванням коефіцієнтного, витратного та результативного методів, що справляють взаємодоповнюючий ефект і підвищують ступінь ймовірності результату, в умовах ринкових трансформаційних процесів дає можливість виявити резерви раціонального інформаційного забезпечення підприємств, визначити затрати на інформаційні ресурси та результативність їх використання, сприяє впровадженню науково-технологічних досягнень у виробничу сферу.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
orcid.org/0000-0002-4028-7697
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28457
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2006_2_Pererva_Rozvytok_marketynhovykh.pdf225,67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.