Розвиток маркетингових методів економічної оцінки ціни інформаційних ресурсів як інвестиційного ресурсу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2006

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

Запропонована методика оцінки інформаційного потенціалу із застосуванням коефіцієнтного, витратного та результативного методів, що справляють взаємодоповнюючий ефект і підвищують ступінь ймовірності результату, в умовах ринкових трансформаційних процесів дає можливість виявити резерви раціонального інформаційного забезпечення підприємств, визначити затрати на інформаційні ресурси та результативність їх використання, сприяє впровадженню науково-технологічних досягнень у виробничу сферу.

Опис

Ключові слова

технології, розвиток підприємства, показники ефективності, промислові підприємства

Бібліографічний опис

Розвиток маркетингових методів економічної оцінки ціни інформаційних ресурсів як інвестиційного ресурсу / П. Г. Перерва [та ін.] // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2006. – № 2. – С. 177-186.