Цінова політика підприємства в системі маркетингу
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
ринок, цінова стратегія, ціноутворення, цінова поведінка, гнучка ціна, конкурентна позиція, вітчизняні підприємства, стратегічний маркетинг
Бібліографічний опис
Мардус Н. Ю. Цінова політика підприємства в системі маркетингу / Н. Ю. Мардус // Тези доп. 21-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я" (MicroCAD–2013), 29-31 травня 2013 р. / ред. Л. Л. Товажнянський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – С. 166.