Цінова політика підприємства в системі маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

ринок, цінова стратегія, ціноутворення, цінова поведінка, гнучка ціна, конкурентна позиція, вітчизняні підприємства, стратегічний маркетинг

Бібліографічний опис

Мардус Н. Ю. Цінова політика підприємства в системі маркетингу / Н. Ю. Мардус // Тези доп. 21-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я" (MicroCAD–2013), 29-31 травня 2013 р. / ред. Л. Л. Товажнянський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – С. 166.