Маркетинг: теорія та ситуаційні вправи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Містить теоретичний матеріал із основних тем курсу «Маркетинг», призначено для поглиблення та закріплення теоретичних знань з маркетингу, кейси – для опанування практикою специфічних розрахунків із використання маркетингової інформації та прийняття відповідних рішень у сфері формування комплексу маркетингових заходів впливу на ринок. Призначено для викладачів, студентів, аспірантів вищих навчальних закладів та спеціалістів у сфері маркетингу підприємства.

Опис

Ключові слова

школа вища, підготовка фахівців, підготовка професійна, робота самостійна, кейси, стратегія економічна

Бібліографічний опис

Посохов І. М. Маркетинг: теорія та ситуаційні вправи : навч.-метод. посібник / І. М. Посохов ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – [2-е вид., доп. і перероб.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – 112 с.