Економіка і маркетинг: практикум

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Містить теоретичний матеріал із основних тем дисципліни «Економіка і маркетинг» та наведені тести для опанування практикою специфічних розрахунків із застосуванням маркетинго-вої інформації та прийняття відповідних рішень у сфері формування комплексу економіко-маркетингових заходів впливу на ринок. Призначений для викладачів, студентів, аспірантів вищих навчальних закладів та спеціалістів у сфері економіки і маркетингу підприємства.

Опис

Ключові слова

підприємництво, фонди виробничі, фонди оборотні, потужність виробнича, плата заробітна, персонал, витрати, доходи, рентабельність, собівартість, продукція, ціноутворення, діяльність інвестиційна, політика товарна, політика цінова, політика комунікацій, політика розподілу

Бібліографічний опис

Посохов І. М. Економіка і маркетинг: практикум : навч. посібник / І. М. Посохов, В. Г. Дюжев, Т. О. Погорєлова ; ред. В. Г. Дюжев ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – 132 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced