Економіка і маркетинг: практикум
Дата
2011
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Містить теоретичний матеріал із основних тем дисципліни «Економіка і маркетинг» та наведені тести для опанування практикою специфічних розрахунків із застосуванням маркетинго-вої інформації та прийняття відповідних рішень у сфері формування комплексу економіко-маркетингових заходів впливу на ринок. Призначений для викладачів, студентів, аспірантів вищих навчальних закладів та спеціалістів у сфері економіки і маркетингу підприємства.
Опис
Ключові слова
підприємництво, фонди виробничі, фонди оборотні, потужність виробнича, плата заробітна, персонал, витрати, доходи, рентабельність, собівартість, продукція, ціноутворення, діяльність інвестиційна, політика товарна, політика цінова, політика комунікацій, політика розподілу
Бібліографічний опис
Посохов І. М. Економіка і маркетинг: практикум : навч. посібник / І. М. Посохов, В. Г. Дюжев, Т. О. Погорєлова ; ред. В. Г. Дюжев ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – 132 с.