Теоретико-методичні підходи щодо формування ціни підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України

Анотація

У статті розглянуто теоретичні та методологічні положення щодо стратегічного формування ціни в період ринкових відносин. З метою обґрунтування високого рівня наукової точності до визначення стратегії і тактики ціноутворення було досліджено поняття «цінова політика», «цінова стратегія» і «цінова тактика» в результаті чого виявлено відмінності в певні цих понять ученими даній області дослідження, що дозволяє стверджувати про певну неоднозначність в тлумаченні окремих понять. Було встановлено взаємозв'язок між даними поняттями. Підтверджується твердження, що цінові стратегії є засобом досягнення конкурентних стратегій фірми, а ціноутворення являє собою елемент маркетингу. Крім того, для ефективного ціноутворення існує необхідність у впровадженні системному підході, який являє собою чітко структуровану схему процесу формування стратегії і тактики ціноутворення в маркетингу з окремо визначеними компонентами системи, взаємозв'язок і логічна послідовність яких може стати запорукою успішного результату у формуванні механізму ціноутворення в системі стратегічного маркетингу. Запропоновано здійснювати практичне ціноутворення в діяльності сучасних підприємств з позиції маркетингу

Опис

Ключові слова

ціна, ціноутворення, політика, стратегія, тактика ціноутворення

Бібліографічний опис

Тимофеєв В. М. Теоретико-методичні підходи щодо формування ціни підприємства / В. М. Тимофеєв, Н. Ю. Мардус // Проблеми економіки = The Problems of Economy. – 2012. – № 4. – С. 141-145.