Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28606
Title: Основні критерії та методи збільшення клієнтської цінності у підприємствах
Other Titles: Basic criteria and methods of increasing customer lifecycle value in enterprises
Authors: Краснокутська, Наталія Станіславівна
Тихонченко, Руслан Сергійович
Keywords: цінність; клієнтська цінність; клієнтський досвід; підприємство; value; customer value; customer lifecycle; enterprise
Issue Date: 2016
Publisher: Львівська комерційна академія
Citation: Краснокутська Н. С. Основні критерії та методи збільшення клієнтської цінності у підприємствах / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Вісник Львівської комерційної академії : зб. наук. пр. Серія економічна. – Львів : ЛКА, 2016. – Вип. 50. – С. 144-149.
Abstract: У статті систематизовано фінансові моделі створення цінності клієнтів впродовж їх життєвого циклу; визначено основні параметри моделей клієнтської цінності: рівень утримання клієнтів, фактор часу, прибутковість клієнтів, вартість середнього чеку і витрати на залучення одного клієнта. З метою формування методичного підґрунтя стратегії операційної досконалості, що базується на скороченні витрат і підвищенні якості взаємодії з клієнтами, розроблено структурно-логічну послідовність дій щодо збільшення клієнтської цінності з урахуванням пріоритетності цілей підприємства, наявного клієнтського досвіду, багатоваріантних змін моделі клієнтської цінності та вибору оптимального з точки зору реалізації цілей варіанта.
The paper presents the systematization of customer lifecycle value (CLV) models and defines their main parameters: customer retention, time, customer profitability, average price paid by a consumer, acquisition cost for a customer. The structural and logical sequence of actions to increase CLV in small enterprises is developed in order to form the methodological basis for operational excellence strategy based on reducing costs and improving the quality of interaction with customers. It is defined that the key stages of this sequence are based on the priority of enterprise goals, customer lifecycle, multivariate changes in the CLV model.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28606
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент та оподаткування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2016_Krasnokutska_Osnovni_kryterii.pdf865,04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.