Зміст та основні положення управління взаємовідносинами з клієнтами на підприємстві

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Анотація

Опис

Ключові слова

підприємство, партнерські відносини, клієнторієнтоване управління

Бібліографічний опис

Краснокутська Н. С. Зміст та основні положення управління взаємовідносинами з клієнтами на підприємстві / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. міжнар. наук.-практ. конф., 19 травня 2016 р. : у 2 ч. Ч. 2. – Харків : ХДУХТ, 2016. – С. 320-321.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в