Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28624
Title: Зміст та основні положення управління взаємовідносинами з клієнтами на підприємстві
Authors: Краснокутська, Наталія Станіславівна
Тихонченко, Руслан Сергійович
Keywords: підприємство; партнерські відносини; клієнторієнтоване управління
Issue Date: 2016
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Краснокутська Н. С. Зміст та основні положення управління взаємовідносинами з клієнтами на підприємстві / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. міжнар. наук.-практ. конф., 19 травня 2016 р. : у 2 ч. Ч. 2. – Харків : ХДУХТ, 2016. – С. 320-321.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28624
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент та оподаткування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krasnokutska_Zmist_ta_osnovni_2016.pdf98,41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.