Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2874
Название: Оплата праці керівників департаменту маркетингу: стимулювання та результати оцінки
Авторы: Райко, Діана Валеріївна
Ключевые слова: діяльність керівника; система стимулювання; управління підприємством; мотиваційна система; параметри комплексної оцінки
Дата публикации: 2007
Издательство: Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара
Библиографическое описание: Райко Д. В. Оплата праці керівників департаменту маркетингу: стимулювання та результати оцінки / Д. В. Райко // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2007. – Вип. 226, т. 2.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто стан, проблеми і перспективи розвитку управління діяльністю керівників департаменту маркетингу, удосконалено комплексну методику оцінки діяльності та розроблено систему стимулювання керівника департаменту маркетингу промислового підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2874
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Raiko_Oplata pratsi_2007.pdf306,49 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.