Оплата праці керівників департаменту маркетингу: стимулювання та результати оцінки
Вантажиться...
Дата
2007
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара
Анотація
Розглянуто стан, проблеми і перспективи розвитку управління діяльністю керівників департаменту маркетингу, удосконалено комплексну методику оцінки діяльності та розроблено систему стимулювання керівника департаменту маркетингу промислового підприємства.
Опис
Ключові слова
діяльність керівника, система стимулювання, управління підприємством, мотиваційна система, параметри комплексної оцінки
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Оплата праці керівників департаменту маркетингу: стимулювання та результати оцінки / Д. В. Райко // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2007. – Вип. 226, т. 2.