Оплата праці керівників департаменту маркетингу: стимулювання та результати оцінки

Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара

Анотація

Розглянуто стан, проблеми і перспективи розвитку управління діяльністю керівників департаменту маркетингу, удосконалено комплексну методику оцінки діяльності та розроблено систему стимулювання керівника департаменту маркетингу промислового підприємства.

Опис

Ключові слова

діяльність керівника, система стимулювання, управління підприємством, мотиваційна система, параметри комплексної оцінки

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Оплата праці керівників департаменту маркетингу: стимулювання та результати оцінки / Д. В. Райко // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2007. – Вип. 226, т. 2.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced