Оплата праці керівників департаменту маркетингу: стимулювання та результати оцінки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара

Анотація

Розглянуто стан, проблеми і перспективи розвитку управління діяльністю керівників департаменту маркетингу, удосконалено комплексну методику оцінки діяльності та розроблено систему стимулювання керівника департаменту маркетингу промислового підприємства.

Опис

Ключові слова

діяльність керівника, система стимулювання, управління підприємством, мотиваційна система, параметри комплексної оцінки

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Оплата праці керівників департаменту маркетингу: стимулювання та результати оцінки / Д. В. Райко // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2007. – Вип. 226, т. 2.