Публікація:
Пропозиції щодо удосконалення управління організаційною структурою маркетингової діяльності промислового підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Хмельницький нацiональний унiверситет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Розглянуто стан, проблеми і перспективи розвитку управління організаційною структурою маркетингової діяльності, обґрунтовано необхідність створення відділу розвитку, розроблено концептуальний підхід щодо поетапного створення нового маркетингового підрозділу (МП) - відділу розвитку в департаменті маркетингу на підприємстві та комплексну систему показників оцінки ефективності стратегічних організаційних перетворень маркетингових підрозділів промислових підприємств

Опис

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Пропозиції щодо удосконалення управління організаційною структурою маркетингової діяльності промислового підприємства / Д. В. Райко // Вісник Хмельницького нац. ун-ту. Сер. : Економічні науки. – Хмельницьк : ХНУ, 2007. – № 2 (91). – С. 100-109.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в