Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2875
Title: Пропозиції щодо удосконалення управління організаційною структурою маркетингової діяльності промислового підприємства
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: організаційні структури управління; маркетинг; типи організаційних структур; оргструктура; бізнес одиниці; відділ розвитку
Issue Date: 2007
Publisher: Хмельницький нацiональний унiверситет
Citation: Райко Д. В. Пропозиції щодо удосконалення управління організаційною структурою маркетингової діяльності промислового підприємства / Д. В. Райко // Вісник Хмельницького нац. ун-ту. Сер. : Економічні науки. – Хмельницьк : ХНУ, 2007. – № 2 (91). – С. 100-109.
Abstract: Розглянуто стан, проблеми і перспективи розвитку управління організаційною структурою маркетингової діяльності, обґрунтовано необхідність створення відділу розвитку, розроблено концептуальний підхід щодо поетапного створення нового маркетингового підрозділу (МП) - відділу розвитку в департаменті маркетингу на підприємстві та комплексну систему показників оцінки ефективності стратегічних організаційних перетворень маркетингових підрозділів промислових підприємств
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2875
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Propozytsii shchodo_2007.pdf331,87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.