Публікація: Пропозиції щодо удосконалення управління організаційною структурою маркетингової діяльності промислового підприємства
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Хмельницький нацiональний унiверситет
Анотація
Розглянуто стан, проблеми і перспективи розвитку управління організаційною структурою маркетингової діяльності, обґрунтовано необхідність створення відділу розвитку, розроблено концептуальний підхід щодо поетапного створення нового маркетингового підрозділу (МП) - відділу розвитку в департаменті маркетингу на підприємстві та комплексну систему показників оцінки ефективності стратегічних організаційних перетворень маркетингових підрозділів промислових підприємств
Опис
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Пропозиції щодо удосконалення управління організаційною структурою маркетингової діяльності промислового підприємства / Д. В. Райко // Вісник Хмельницького нац. ун-ту. Сер. : Економічні науки. – Хмельницьк : ХНУ, 2007. – № 2 (91). – С. 100-109.