Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2875
Название: Пропозиції щодо удосконалення управління організаційною структурою маркетингової діяльності промислового підприємства
Авторы: Райко, Діана Валеріївна
Ключевые слова: організаційні структури управління; маркетинг; типи організаційних структур; оргструктура; бізнес одиниці; відділ розвитку
Дата публикации: 2007
Издательство: Хмельницький нацiональний унiверситет
Библиографическое описание: Райко Д. В. Пропозиції щодо удосконалення управління організаційною структурою маркетингової діяльності промислового підприємства / Д. В. Райко // Вісник Хмельницького нац. ун-ту. Сер. : Економічні науки. – Хмельницьк : ХНУ, 2007. – № 2 (91). – С. 100-109.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто стан, проблеми і перспективи розвитку управління організаційною структурою маркетингової діяльності, обґрунтовано необхідність створення відділу розвитку, розроблено концептуальний підхід щодо поетапного створення нового маркетингового підрозділу (МП) - відділу розвитку в департаменті маркетингу на підприємстві та комплексну систему показників оцінки ефективності стратегічних організаційних перетворень маркетингових підрозділів промислових підприємств
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2875
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Raiko_Propozytsii shchodo_2007.pdf331,87 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.