Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2875
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2013-11-06T08:31:13Z-
dc.date.available2013-11-06T08:31:13Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationРайко Д. В. Пропозиції щодо удосконалення управління організаційною структурою маркетингової діяльності промислового підприємства / Д. В. Райко // Вісник Хмельницького нац. ун-ту. Сер. : Економічні науки. – Хмельницьк : ХНУ, 2007. – № 2 (91). – С. 100-109.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2875-
dc.description.abstractРозглянуто стан, проблеми і перспективи розвитку управління організаційною структурою маркетингової діяльності, обґрунтовано необхідність створення відділу розвитку, розроблено концептуальний підхід щодо поетапного створення нового маркетингового підрозділу (МП) - відділу розвитку в департаменті маркетингу на підприємстві та комплексну систему показників оцінки ефективності стратегічних організаційних перетворень маркетингових підрозділів промислових підприємствuk
dc.language.isouk-
dc.publisherХмельницький нацiональний унiверситетuk
dc.subjectорганізаційні структури управлінняuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтипи організаційних структурuk
dc.subjectоргструктураuk
dc.subjectбізнес одиниціuk
dc.subjectвідділ розвиткуuk
dc.titleПропозиції щодо удосконалення управління організаційною структурою маркетингової діяльності промислового підприємстваuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Propozytsii shchodo_2007.pdf331,87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.