Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2882
Title: Формулювання особливостей стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, що полягають у розгляді системи "споживач – підприємство – партнер" за властивостями
Other Titles: The strategic marketing activity management development based on "consumer – enterprise – partner" relationship
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: маркетингове середовище; етапи розвитку стратегічного управління; бюджетне планування; довгострокове планування; стратегічне планування; стратегічне управління; стратегічне підприємництво; парадигма маркетингу
Issue Date: 2007
Publisher: Інститут економіки промисловості НАН України
Citation: Райко Д. В. Формулювання особливостей стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, що полягають у розгляді системи "споживач – підприємство – партнер" за властивостями / Д. В. Райко // Вісник економічної науки України. – 2007. – № 2 (12). – С. 134-138.
Abstract: В даній статті було виділено еволюцію стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства; проаналізовано школи стратегій, їх недоліки та переваги щодо управління маркетинговою діяльністю; сучасну маркетингову парадигму та її відмінності; зроблено висновок про те, що стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності має такі особливості: скорочення термінів прийняття управлінських рішень, комплексний характер стратегічного управління, рівнозначність потенційних можливостей підприємства на ринку, важливість врахування суб'єктивних факторів в управлінні; розроблено концептуальний підхід до процесу формування та управління партнерськими відносинами на системному рівні на основі системи властивостей "споживач-підприємство-партнер".
The article highlights the main stages of strategic management of an industrial enterprise marketing activity development; the strategy schools and their merits and demerits as to marketing activity management have been analyzed; the modern marketing paradigm and its peculiarities has also been analyzed; there has been concluded that strategic marketing activity management has the following peculiarities: terms of decisions making are reduced, strategic management is of integrated nature; the enterprise has equal potential opportunities on the market, the importance of subjective management factors; the concept approach towards forming and partnership relations management has been worked out taking into account the systemic methods based on "consumer – enterprise – partner" relationship.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2882
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Formuliuvannia osoblyv_2007.pdf191,78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.