Формулювання особливостей стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, що полягають у розгляді системи "споживач – підприємство – партнер" за властивостями

Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут економіки промисловості НАН України

Анотація

В даній статті було виділено еволюцію стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства; проаналізовано школи стратегій, їх недоліки та переваги щодо управління маркетинговою діяльністю; сучасну маркетингову парадигму та її відмінності; зроблено висновок про те, що стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності має такі особливості: скорочення термінів прийняття управлінських рішень, комплексний характер стратегічного управління, рівнозначність потенційних можливостей підприємства на ринку, важливість врахування суб'єктивних факторів в управлінні; розроблено концептуальний підхід до процесу формування та управління партнерськими відносинами на системному рівні на основі системи властивостей "споживач-підприємство-партнер".
The article highlights the main stages of strategic management of an industrial enterprise marketing activity development; the strategy schools and their merits and demerits as to marketing activity management have been analyzed; the modern marketing paradigm and its peculiarities has also been analyzed; there has been concluded that strategic marketing activity management has the following peculiarities: terms of decisions making are reduced, strategic management is of integrated nature; the enterprise has equal potential opportunities on the market, the importance of subjective management factors; the concept approach towards forming and partnership relations management has been worked out taking into account the systemic methods based on "consumer – enterprise – partner" relationship.

Опис

Ключові слова

маркетингове середовище, етапи розвитку стратегічного управління, бюджетне планування, довгострокове планування, стратегічне планування, стратегічне управління, стратегічне підприємництво, парадигма маркетингу

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Формулювання особливостей стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, що полягають у розгляді системи "споживач – підприємство – партнер" за властивостями / Д. В. Райко // Вісник економічної науки України. – 2007. – № 2 (12). – С. 134-138.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced