Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні

Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут економіки промисловості НАН України

Анотація

В даній статті було розглянуто схеми співробітництва елементів системи «споживач-підприємство-партнер»; враховуючи стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства, запропоновано координацію на мезо- і макрорівнях: розвиток функції органів державного управління і місцевого самоврядування щодо моніторингу ринку, створення єдиної маркетингової мережі задоволення інтересів споживачів у певних видах товарів, стрижнем якої в організаційній формі може бути регіональний маркетинговий центр, який фінансується спілками підприємців і органів державного управління
The article deals with the schemes of cooperation of the “consumer – enterprise – partner” elements system, besides coordination of meso- and macro levels has been suggested taking into account industrial enterprise marketing activity strategic management: public authorities and local government function development concerning market monitoring, building up of a united / common net of consumer interests. Satisfaction as to certain goods kinds, whose organization core can be a region marketing center, which is financed by businessmen unions and public authorities

Опис

Ключові слова

система "споживач – підприємство – партнер", промислове підприємство, партнерськиі відносини, еволюція структури маркетингу, маркетинг

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні / Д. В. Райко // Вісник економічної науки України. – 2008. – № 1 (13). – С. 100-103.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced