Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2886
Название: Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні
Другие названия: The schemes of cooperation and the role of marketing center
Авторы: Райко, Діана Валеріївна
Ключевые слова: система "споживач – підприємство – партнер"; промислове підприємство; партнерськиі відносини; еволюція структури маркетингу; маркетинг
Дата публикации: 2008
Издательство: Інститут економіки промисловості НАН України
Библиографическое описание: Райко Д. В. Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні / Д. В. Райко // Вісник економічної науки України. – 2008. – № 1 (13). – С. 100-103.
Краткий осмотр (реферат): В даній статті було розглянуто схеми співробітництва елементів системи «споживач-підприємство-партнер»; враховуючи стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства, запропоновано координацію на мезо- і макрорівнях: розвиток функції органів державного управління і місцевого самоврядування щодо моніторингу ринку, створення єдиної маркетингової мережі задоволення інтересів споживачів у певних видах товарів, стрижнем якої в організаційній формі може бути регіональний маркетинговий центр, який фінансується спілками підприємців і органів державного управління
The article deals with the schemes of cooperation of the “consumer – enterprise – partner” elements system, besides coordination of meso- and macro levels has been suggested taking into account industrial enterprise marketing activity strategic management: public authorities and local government function development concerning market monitoring, building up of a united / common net of consumer interests. Satisfaction as to certain goods kinds, whose organization core can be a region marketing center, which is financed by businessmen unions and public authorities
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2886
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Raiko_Skhemy spivrobitnytstva_2008.pdf259,89 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.