Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2886
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2013-11-06T10:55:11Z-
dc.date.available2013-11-06T10:55:11Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationРайко Д. В. Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні / Д. В. Райко // Вісник економічної науки України. – 2008. – № 1 (13). – С. 100-103.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2886-
dc.description.abstractВ даній статті було розглянуто схеми співробітництва елементів системи «споживач-підприємство-партнер»; враховуючи стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства, запропоновано координацію на мезо- і макрорівнях: розвиток функції органів державного управління і місцевого самоврядування щодо моніторингу ринку, створення єдиної маркетингової мережі задоволення інтересів споживачів у певних видах товарів, стрижнем якої в організаційній формі може бути регіональний маркетинговий центр, який фінансується спілками підприємців і органів державного управлінняuk
dc.description.abstractThe article deals with the schemes of cooperation of the “consumer – enterprise – partner” elements system, besides coordination of meso- and macro levels has been suggested taking into account industrial enterprise marketing activity strategic management: public authorities and local government function development concerning market monitoring, building up of a united / common net of consumer interests. Satisfaction as to certain goods kinds, whose organization core can be a region marketing center, which is financed by businessmen unions and public authoritiesen
dc.language.isouk-
dc.publisherІнститут економіки промисловості НАН Україниuk
dc.subjectсистема "споживач – підприємство – партнер"uk
dc.subjectпромислове підприємствоuk
dc.subjectпартнерськиі відносиниuk
dc.subjectеволюція структури маркетингуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleСхеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванніuk
dc.title.alternativeThe schemes of cooperation and the role of marketing centeren
dc.typeArticleen
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Raiko_Skhemy spivrobitnytstva_2008.pdf259,89 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать базовое описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.