Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2890
Title: Пропозиції з організації маркетингової діяльності промислового підприємства на мезоекономічному рівні
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: конкурентне середовище; маркетинг; маркетинговий консультаційний центр; регіональна економіка; державна політика; функції маркетингового центру
Issue Date: 2008
Publisher: Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара
Citation: Райко Д. В. Пропозиції з організації маркетингової діяльності промислового підприємства на мезоекономічному рівні / Д. В. Райко // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2008. – Вип. 237, т. 2.
Abstract: В роботі розроблено рекомендації зі створення нового маркетингового консультаційного центру на регіональному рівні, у задачі якого входить управління комерційною діяльністю підприємств, регіону на основі маркетингу, створення та реалізація проектів з розвитку, планування, контроль, оцінка й аналіз ефективності маркетингової діяльності як підприємств, так і регіону в цілому. Для впровадження нового маркетингового консультаційного центру проведено оцінку маркетингової діяльності на мезоекономічному рівні. Впровадження маркетингового забезпечення на рівні регіонів (у вигляді створення маркетингового консультаційного центру) дасть змогу підвищити рівень ефективності економічної діяльності окремих підприємств і регіону в цілому
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2890
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Propozytsii z orhanizatsii_2008.pdf302,44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.