Пропозиції з організації маркетингової діяльності промислового підприємства на мезоекономічному рівні

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара

Анотація

В роботі розроблено рекомендації зі створення нового маркетингового консультаційного центру на регіональному рівні, у задачі якого входить управління комерційною діяльністю підприємств, регіону на основі маркетингу, створення та реалізація проектів з розвитку, планування, контроль, оцінка й аналіз ефективності маркетингової діяльності як підприємств, так і регіону в цілому. Для впровадження нового маркетингового консультаційного центру проведено оцінку маркетингової діяльності на мезоекономічному рівні. Впровадження маркетингового забезпечення на рівні регіонів (у вигляді створення маркетингового консультаційного центру) дасть змогу підвищити рівень ефективності економічної діяльності окремих підприємств і регіону в цілому

Опис

Ключові слова

конкурентне середовище, маркетинг, маркетинговий консультаційний центр, регіональна економіка, державна політика, функції маркетингового центру

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Пропозиції з організації маркетингової діяльності промислового підприємства на мезоекономічному рівні / Д. В. Райко // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2008. – Вип. 237, т. 2.