Пропозиції з організації маркетингової діяльності промислового підприємства на мезоекономічному рівні
Вантажиться...
Дата
2008
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара
Анотація
В роботі розроблено рекомендації зі створення нового маркетингового консультаційного центру на регіональному рівні, у задачі якого входить управління комерційною діяльністю підприємств, регіону на основі маркетингу, створення та реалізація проектів з розвитку, планування, контроль, оцінка й аналіз ефективності маркетингової діяльності як підприємств, так і регіону в цілому. Для впровадження нового маркетингового консультаційного центру проведено оцінку маркетингової діяльності на мезоекономічному рівні. Впровадження маркетингового забезпечення на рівні регіонів (у вигляді створення маркетингового консультаційного центру) дасть змогу підвищити рівень ефективності економічної діяльності окремих підприємств і регіону в цілому
Опис
Ключові слова
конкурентне середовище, маркетинг, маркетинговий консультаційний центр, регіональна економіка, державна політика, функції маркетингового центру
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Пропозиції з організації маркетингової діяльності промислового підприємства на мезоекономічному рівні / Д. В. Райко // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2008. – Вип. 237, т. 2.