Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2892
Title: Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: обґрунтування проактивності
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: характеристика реактивного управління; характеристика проактивного управління; складові функціонування підприємства; система "споживач – підприємство – партнер"
Issue Date: 2008
Publisher: Інститут економіко-правових досліджень НАН України
Citation: Райко Д. В. Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: обґрунтування проактивності / Д. В. Райко // Економіка та право. – 2008. – № 1 (20).
Abstract: В роботі описані види стратегічного управління: реактивне (відповідь підприємства на дії партнерів, споживачів та ін., тобто суб’єктів зовнішнього середовища та стан внутрішнього середовища) і проактивне (формування відношення до підприємства та його дій у зовнішньому середовищі та упереджувальна діагностика і прогнозування стану використання економічних ресурсів внутрішнього середовища). Відзначено, що проактивне управління відповідає сучасному маркетингу як філософії бізнесу, оскільки останній формує ринок щодо позитивного сприйняття дій підприємства
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2892
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Protses stratehichnoho_2008.pdf235,34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.