Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2892
Название: Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: обґрунтування проактивності
Авторы: Райко, Діана Валеріївна
Ключевые слова: характеристика реактивного управління; характеристика проактивного управління; складові функціонування підприємства; система "споживач – підприємство – партнер"
Дата публикации: 2008
Издательство: Інститут економіко-правових досліджень НАН України
Библиографическое описание: Райко Д. В. Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: обґрунтування проактивності / Д. В. Райко // Економіка та право. – 2008. – № 1 (20).
Краткий осмотр (реферат): В роботі описані види стратегічного управління: реактивне (відповідь підприємства на дії партнерів, споживачів та ін., тобто суб’єктів зовнішнього середовища та стан внутрішнього середовища) і проактивне (формування відношення до підприємства та його дій у зовнішньому середовищі та упереджувальна діагностика і прогнозування стану використання економічних ресурсів внутрішнього середовища). Відзначено, що проактивне управління відповідає сучасному маркетингу як філософії бізнесу, оскільки останній формує ринок щодо позитивного сприйняття дій підприємства
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2892
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Raiko_Protses stratehichnoho_2008.pdf235,34 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.