Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2013-11-06T12:43:48Z-
dc.date.available2013-11-06T12:43:48Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationРайко Д. В. Процес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: обґрунтування проактивності / Д. В. Райко // Економіка та право. – 2008. – № 1 (20).uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2892-
dc.description.abstractВ роботі описані види стратегічного управління: реактивне (відповідь підприємства на дії партнерів, споживачів та ін., тобто суб’єктів зовнішнього середовища та стан внутрішнього середовища) і проактивне (формування відношення до підприємства та його дій у зовнішньому середовищі та упереджувальна діагностика і прогнозування стану використання економічних ресурсів внутрішнього середовища). Відзначено, що проактивне управління відповідає сучасному маркетингу як філософії бізнесу, оскільки останній формує ринок щодо позитивного сприйняття дій підприємстваuk
dc.language.isouk-
dc.publisherІнститут економіко-правових досліджень НАН Україниuk
dc.subjectхарактеристика реактивного управлінняuk
dc.subjectхарактеристика проактивного управлінняuk
dc.subjectскладові функціонування підприємстваuk
dc.subjectсистема "споживач – підприємство – партнер"uk
dc.titleПроцес стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: обґрунтування проактивностіuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Protses stratehichnoho_2008.pdf235,34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.