Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2894
Title: Принципи концептуального підходу до формування стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: маркетинг; промислове підприємство; маркетингова стратегія; система "споживач – підприємство – партнер"; конкурентоспроможність; спроможність споживача
Issue Date: 2008
Publisher: Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара
Citation: Райко Д. В. Принципи концептуального підходу до формування стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2008. – Вип. 239, т. 4.
Abstract: В роботі подано систему принципів реалізації концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, проаналізовано існуючі пропозиції щодо сукупності принципів, розкрито їх сутність з позиції маркетингової діяльності та запропоновано систему, в яку необхідно включити принципи стратегічного управління: рефлективність, нелінійність, ефективність, соціалізацію, комунікативність, проактивність, обмежену різноманітність. Викладені принципи суттєво відрізняються сукупністю і тлумаченням щодо маркетингової діяльності у контексті розвитку.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2894
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Pryntsypy kontseptualnoho_2008.pdf288,05 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.