Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2894
Название: Принципи концептуального підходу до формування стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства
Авторы: Райко, Діана Валеріївна
Ключевые слова: маркетинг; промислове підприємство; маркетингова стратегія; система "споживач – підприємство – партнер"; конкурентоспроможність; спроможність споживача
Дата публикации: 2008
Издательство: Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара
Библиографическое описание: Райко Д. В. Принципи концептуального підходу до формування стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2008. – Вип. 239, т. 4.
Краткий осмотр (реферат): В роботі подано систему принципів реалізації концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, проаналізовано існуючі пропозиції щодо сукупності принципів, розкрито їх сутність з позиції маркетингової діяльності та запропоновано систему, в яку необхідно включити принципи стратегічного управління: рефлективність, нелінійність, ефективність, соціалізацію, комунікативність, проактивність, обмежену різноманітність. Викладені принципи суттєво відрізняються сукупністю і тлумаченням щодо маркетингової діяльності у контексті розвитку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2894
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Raiko_Pryntsypy kontseptualnoho_2008.pdf288,05 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.