Принципи концептуального підходу до формування стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства

Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара

Анотація

В роботі подано систему принципів реалізації концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, проаналізовано існуючі пропозиції щодо сукупності принципів, розкрито їх сутність з позиції маркетингової діяльності та запропоновано систему, в яку необхідно включити принципи стратегічного управління: рефлективність, нелінійність, ефективність, соціалізацію, комунікативність, проактивність, обмежену різноманітність. Викладені принципи суттєво відрізняються сукупністю і тлумаченням щодо маркетингової діяльності у контексті розвитку.

Опис

Ключові слова

маркетинг, промислове підприємство, маркетингова стратегія, система "споживач – підприємство – партнер", конкурентоспроможність, спроможність споживача

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Принципи концептуального підходу до формування стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Економіка: проблеми теорії та практики. – 2008. – Вип. 239, т. 4.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced