Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29023
Title: Сутність та результати проведення маркетингових досліджень картриджів "WWM" у м. Харкові
Authors: Косенко, Олександра Петрівна
Павленко, А. М.
Keywords: відносини ринкові; товар; збут; ціна; інформація; анкета
Issue Date: 2010
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Косенко О. П. Сутність та результати проведення маркетингових досліджень картриджів "WWM" у м. Харкові / О. П. Косенко, А. М. Павленко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 60. – С. 111-117.
Abstract: В роботі розглядається проведення маркетингового дослідження у м.Харкові, з метою підвищення виручки від реалізації даного виду товару.
Marketing research in Kharkov are described in present paper with aim of increasing of revenues from sales of this type of product.
ORCID: orcid.org/0000-0002-4028-7697
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29023
Appears in Collections:Вісник № 60
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2010_60_Kosenko_Sutnist.pdf186,53 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.