Сутність та результати проведення маркетингових досліджень картриджів "WWM" у м. Харкові

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В роботі розглядається проведення маркетингового дослідження у м.Харкові, з метою підвищення виручки від реалізації даного виду товару.
Marketing research in Kharkov are described in present paper with aim of increasing of revenues from sales of this type of product.

Опис

Ключові слова

відносини ринкові, товар, збут, ціна, інформація, анкета

Бібліографічний опис

Косенко О. П. Сутність та результати проведення маркетингових досліджень картриджів "WWM" у м. Харкові / О. П. Косенко, А. М. Павленко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 60. – С. 111-117.