Сутність та результати проведення маркетингових досліджень картриджів "WWM" у м. Харкові
Дата
2010
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В роботі розглядається проведення маркетингового дослідження у м.Харкові, з метою підвищення виручки від реалізації даного виду товару.
Marketing research in Kharkov are described in present paper with aim of increasing of revenues from sales of this type of product.
Marketing research in Kharkov are described in present paper with aim of increasing of revenues from sales of this type of product.
Опис
Ключові слова
відносини ринкові, товар, збут, ціна, інформація, анкета
Бібліографічний опис
Косенко О. П. Сутність та результати проведення маркетингових досліджень картриджів "WWM" у м. Харкові / О. П. Косенко, А. М. Павленко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 60. – С. 111-117.