Сутність та результати проведення маркетингових досліджень картриджів "WWM" у м. Харкові

Ескіз

Дата

2010

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В роботі розглядається проведення маркетингового дослідження у м.Харкові, з метою підвищення виручки від реалізації даного виду товару.
Marketing research in Kharkov are described in present paper with aim of increasing of revenues from sales of this type of product.

Опис

Ключові слова

відносини ринкові, товар, збут, ціна, інформація, анкета

Бібліографічний опис

Косенко О. П. Сутність та результати проведення маркетингових досліджень картриджів "WWM" у м. Харкові / О. П. Косенко, А. М. Павленко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 60. – С. 111-117.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced