Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29023
Назва: Сутність та результати проведення маркетингових досліджень картриджів "WWM" у м. Харкові
Автори: Косенко, Олександра Петрівна
Павленко, А. М.
Ключові слова: відносини ринкові; товар; збут; ціна; інформація; анкета
Дата публікації: 2010
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Косенко О. П. Сутність та результати проведення маркетингових досліджень картриджів "WWM" у м. Харкові / О. П. Косенко, А. М. Павленко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 60. – С. 111-117.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглядається проведення маркетингового дослідження у м.Харкові, з метою підвищення виручки від реалізації даного виду товару.
Marketing research in Kharkov are described in present paper with aim of increasing of revenues from sales of this type of product.
ORCID: orcid.org/0000-0002-4028-7697
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29023
Розташовується у зібраннях:Вісник № 60
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_KhPI_2010_60_Kosenko_Sutnist.pdf186,53 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.