Organization of student aligned training in the system of higher education in Kazakhstan

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

In article reveals the problem of the organization of student aligned training in system of higher education in Kazakhstan on the basis of introduction of the principles of the Bologna declaration. The scientific article interested for a wide range of researchers, teachers, doctoral candidates, undergraduates, bachelors of pedagogical educational institutions, teachers of schools, workers of system of professional education.
У статті розкрита проблема організації навчання студентів за системою вищої освіти в Казахстані на основі впровадження принципів Болонської декларації. Виявлено основний фактор навчання, орієнтований на особистість того, хто навчається, який має чітко окреслену структуру. З'ясовано його зміст, до складу якого включено ряд компонентів, зокрема компонент набуття навичок діяльності, інтерес до творчості, нетрадиційні евристичні види роботи, формування ціннісних орієнтацій щодо створення новацій у контексті реалізації Болонських принципів у Європейському просторі вищої освіти.

Опис

Ключові слова

academic policy, Bologna Process, higher education, student aligned training, академічна політика, Болонський процес, вища освіта, навчання студентів

Бібліографічний опис

Masyrova R. Organization of student aligned training in the system of higher education in Kazakhstan / R. Masyrova, V. Savelyeva // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2017. – № 1. – С. 29-34.