Особливості організації каналів збуту продукції на меблевому ринку
Дата
2010
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Подано особливості організації збуту продукції на меблевому ринку українськими виробниками. Розглянуто іноземний досвід в організації збуту виробниками меблів. Задля збільшення обсягів збуту українським виробникам меблів сформульовано рекомендації щодо організації системи збуту з урахуванням сучасних можливостей та потреб споживачів.
In this article the author described how to arrange sales in Ukrainian furniture market for domestic manufactures. It’s given the international example of sales of furniture. To increase sales, Ukrainian furniture manufactures were recommended as for sales organizing taking into consideration current methods and demands of customers.
In this article the author described how to arrange sales in Ukrainian furniture market for domestic manufactures. It’s given the international example of sales of furniture. To increase sales, Ukrainian furniture manufactures were recommended as for sales organizing taking into consideration current methods and demands of customers.
Опис
Ключові слова
українські виробники, іноземний досвід, система збуту, сучасні можливості, виробники меблів, потреби споживачів
Бібліографічний опис
Приварникова І. Ю. Особливості організації каналів збуту продукції на меблевому ринку / І. Ю. Приварникова, О. В. Писаренко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 62. – С. 147-155.