Публікація:
Планування та зонування торговельного залу

Ескіз

Дата

2016

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Пропонується комплекс заходів з планування та зонування торговельного залу для подальшого його застосування на підприємствах роздрібної торгівлі, зокрема у мережі супермаркетів "Сільпо". Розглянуто основні типи планування та умови, коли воно вважається вдалим. Надано детальну характеристику зон магазину. Виявлено, що планування та зонування торговельного залу - це складний і довготривалий процес, проте вдалі рішення з цього питання дають значний економічний ефект.
It is proposed a set of measures for planning and zoning trading floor for its further use in retail environments, especially in the network of supermarkets "Silpo". The main types of planning conditions, when the use of each of them to be the best is considered. A detail description of the existing shopping areas and describes the features of the location of individual product groups are given. It highlighted the need for utilization installation floor space when determining the efficiency of use of retail space. It was found that the planning and zoning of the trading floor - a complex and lengthy process, but successful solutions of this problem and their implementation can provide significant economic benefits in the form of increasing the number of customers and sales volumes.

Опис

Ключові слова

товар, зона, торговельне обладнання, покупці, обсяги продажів, shopping facilities, product area, sales equipment

Бібліографічний опис

Кітченко О. М. Планування та зонування торговельного залу / О. М. Кітченко, О. Ю. Борисюк // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Економічні науки. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 47 (1219). – С. 8-12.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced