Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29390
Title: Формування конкурентних переваг продукції промислових підприємств
Other Titles: The formation of competitive advantages of products of industrial enterprises
Authors: Ковальов, Євген Володимирович
Давидюк, Тетяна Вікторівна
Колотюк, Олена Іванівна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: ринок; конкуренція; маркетингова політика; ринкові відносини; market; competition
Issue Date: 2016
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Формування конкурентних переваг продукції промислових підприємств / Є. В. Ковальов [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Економічні науки. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 47 (1219). – С. 96-100.
Abstract: У статті розглянуто питання створення механізму формування та оцінки конкурентних переваг промислового підприємства. Завданням статті є розробка пропозицій щодо моделювання конкурентної переваги, прогнозування зміни сили конкурентної переваги за етапам и його життєвого циклу.
In the article the question of creation of the mechanism of formation and evaluation of competitive advantages of the industrial enterprise. The objective of this article is to develop proposals for modeling competitive advantage forecasting power change competitive advantages in stages of its life cycle.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29390
Appears in Collections:Вісник № 47
Кафедра "Економічний аналіз і облік"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2016_47_Kovalov_Formuvannia.pdf648,95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.