Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29390
Название: Формування конкурентних переваг продукції промислових підприємств
Другие названия: The formation of competitive advantages of products of industrial enterprises
Авторы: Ковальов, Євген Володимирович
Давидюк, Тетяна Вікторівна
Колотюк, Олена Іванівна
Перерва, Петро Григорович
Ключевые слова: ринок; конкуренція; маркетингова політика; ринкові відносини; market; competition
Дата публикации: 2016
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Формування конкурентних переваг продукції промислових підприємств / Є. В. Ковальов [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Економічні науки. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 47 (1219). – С. 96-100.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто питання створення механізму формування та оцінки конкурентних переваг промислового підприємства. Завданням статті є розробка пропозицій щодо моделювання конкурентної переваги, прогнозування зміни сили конкурентної переваги за етапам и його життєвого циклу.
In the article the question of creation of the mechanism of formation and evaluation of competitive advantages of the industrial enterprise. The objective of this article is to develop proposals for modeling competitive advantage forecasting power change competitive advantages in stages of its life cycle.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29390
Располагается в коллекциях:Вісник № 47
Кафедра "Економічний аналіз і облік"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_KhPI_2016_47_Kovalov_Formuvannia.pdf648,95 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.