Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29390
Назва: Формування конкурентних переваг продукції промислових підприємств
Інші назви: The formation of competitive advantages of products of industrial enterprises
Автори: Ковальов, Євген Володимирович
Давидюк, Тетяна Вікторівна
Колотюк, Олена Іванівна
Перерва, Петро Григорович
Ключові слова: ринок; конкуренція; маркетингова політика; ринкові відносини; market; competition
Дата публікації: 2016
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Формування конкурентних переваг продукції промислових підприємств / Є. В. Ковальов [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Економічні науки. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 47 (1219). – С. 96-100.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання створення механізму формування та оцінки конкурентних переваг промислового підприємства. Завданням статті є розробка пропозицій щодо моделювання конкурентної переваги, прогнозування зміни сили конкурентної переваги за етапам и його життєвого циклу.
In the article the question of creation of the mechanism of formation and evaluation of competitive advantages of the industrial enterprise. The objective of this article is to develop proposals for modeling competitive advantage forecasting power change competitive advantages in stages of its life cycle.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29390
Розташовується у зібраннях:Вісник № 47
Кафедра "Економічний аналіз і облік"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_KhPI_2016_47_Kovalov_Formuvannia.pdf648,95 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.