Модель системи завдань для олімпіади з правознавства

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут педагогіки АПН України

Анотація

Олімпіади з правознавства є важдивим і ефективним педагогічним інструментом. Вони сприяють поглибленню, розширенню і систематизації знань школярів, формуванню в них життєво необхідних умінь, стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності та пізнавального інтересу, підвищенню їхньої правової культури. У цій публікації іпропонується система завдань для олімпіади з правознавства, яка була розроблена автором і застосована у лютому поточного року в Харківській області під час проведення згаданого заходу. Завдання формувалися з урахуванням рекомендацій Міністерства освіти і науки України на основі програми для 10-11 Класів профільного рівня.

Опис

Ключові слова

педагогіка, освіта середня, школа, діяльність навчальна

Бібліографічний опис

Кузьменко О. В. Модель системи завдань для олімпіади з правознавства / О. В. Кузьменко // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання. – 2016. – №1-2 (53). – С. 17-22.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced