Імітаційна модель обслуговування покупців на аптечному підприємстві

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Обґрунтовано можливість та необхідність застосування імітаційного моделювання для покращання якості обслуговування покупців-населення при придбанні лікарських засобів в роздрібних аптечних закладах. Опрацьовано постановку завдання з урахуванням специфіки торгівлі фармацевтичною продукцією. Визначено склад, розроблено та реалізовано відповідну комп’ютерну імітаційну модель. Наведено напрямки її подальшого розвитку та вдосконалення.
The opportunity and necessity of imitating modeling application for improvement of buyers-population service quality is proved at purchase of drugs and medical products in retail pharmacy establishments. Statement of the task in view of specificity of retail trade by pharmaceutical production is presented. The corresponding computer imitating model is developed, directions of its development is described.

Опис

Ключові слова

фармацевтичне обслуговування, аптечні заклади, лікарські засоби, характеристики обслуговування, комп’ютерна модель

Бібліографічний опис

Дорохов О. В. Імітаційна модель обслуговування покупців на аптечному підприємстві / О. В. Дорохов, Л. П. Дорохова // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Системный анализ, управление и информационные технологии. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 4. – С.54-59.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced