Текст лекцій по дисципліні "Організація виробництва та маркетинг"

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Мета навчальної дисципліни "Організація виробництва і маркетинг" (ОВ і М) – формування у студентів системи професійних знань, умінь використання методів та інструментів раціональної організації виробництва та реалізації промислової продукції.

Опис

Ключові слова

організація виробництва, типи виробництва, сітьове планування, сітьові графіки, предмети праці, потокове виробництво, маркетинг, конкурентоспроможність товару, ціноутворення, цінова політика, життєвий цикл товару

Бібліографічний опис

Текст лекцій по дисципліні "Організація виробництва та маркетинг" : для студ. ф-ту транспортного машинобудування денної та заочної форми навч. / уклад. Л. В. Кузьменко ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – 79 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced