Особливості ціноутворення при формуванні конкурентоспроможного асортименту продукції
Дата
2009
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Наведено сутнісне тлумачення категорій "асортимент продукції" та "конкурентоспроможність асортименту продукції" з позиції концепції стратегічного управління. Визначено доцільність ціноутворення за рівнем конкурентоспроможності продукції в сучасних ринкових умовах.
The semantic interpretation of the production assortment and the production assortment competitiveness categories from a position of the strategic management concept is given. The expediency of pricing on a level of production competitiveness under modern market conditions is shown.
The semantic interpretation of the production assortment and the production assortment competitiveness categories from a position of the strategic management concept is given. The expediency of pricing on a level of production competitiveness under modern market conditions is shown.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність, ціна, інтегральний показник, АВС-аналіз, стратегічне управління
Бібліографічний опис
Лаврентьєва Л. С. Особливості ціноутворення при формуванні конкурентоспроможного асортименту продукції / Л. С. Лаврентьєва, А. В. Ларка, К. В. Шумаков // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 5. – С. 15-18.