Особливості ціноутворення при формуванні конкурентоспроможного асортименту продукції

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Наведено сутнісне тлумачення категорій "асортимент продукції" та "конкурентоспроможність асортименту продукції" з позиції концепції стратегічного управління. Визначено доцільність ціноутворення за рівнем конкурентоспроможності продукції в сучасних ринкових умовах.
The semantic interpretation of the production assortment and the production assortment competitiveness categories from a position of the strategic management concept is given. The expediency of pricing on a level of production competitiveness under modern market conditions is shown.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, ціна, інтегральний показник, АВС-аналіз, стратегічне управління

Бібліографічний опис

Лаврентьєва Л. С. Особливості ціноутворення при формуванні конкурентоспроможного асортименту продукції / Л. С. Лаврентьєва, А. В. Ларка, К. В. Шумаков // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 5. – С. 15-18.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced