Обґрунтування асортименту продукції при антикризовому управлінні підприємством

Ескіз

Дата

2017

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Наведено основні напрями обґрунтування господарських рішень при складанні виробничої програми підприємства згідно концепції антикризового управління.

Опис

Ключові слова

антикризове управління підприємством, обсяги виробництва, асортимент продукції, потенціал підприємства

Бібліографічний опис

Соколова А. І. Обґрунтування асортименту продукції при антикризовому управлінні підприємством / А. І. Соколова, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 25-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2017, [17-19 травня 2017 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – С. 266.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced