Обґрунтування асортименту продукції при антикризовому управлінні підприємством
Дата
2017
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Наведено основні напрями обґрунтування господарських рішень при складанні виробничої програми підприємства згідно концепції антикризового управління.
Опис
Ключові слова
антикризове управління підприємством, обсяги виробництва, асортимент продукції, потенціал підприємства
Бібліографічний опис
Соколова А. І. Обґрунтування асортименту продукції при антикризовому управлінні підприємством / А. І. Соколова, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 25-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2017, [17-19 травня 2017 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – С. 266.