Організація виробництва та маркетинг

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Контрольні завдання складені на основі і відповідно з вимогами учбового плану та робочої програми, затвердженої на засіданні кафедри "Організація виробництва та управління персоналом" НТУ "ХПІ".

Опис

Ключові слова

організація виробництва, маркетинг, промислове підприємство, життєвий цикл товару, продуктивність праці, виробнича програма, виробнича потужність, витрати, конкурентоспроможність продукції, прибуток, ринок праці, беззбиткові ціни, собівартість продукції, еластичність цін, оплата праці, методи просування товару, канали збуту, ціноутворення

Бібліографічний опис

Організація виробництва та маркетинг : метод. вказівки до виконання контрольної роботи для студ. заочного від-ня ф-ту КІТ та Автоматики та приладобудування / уклад. І. М. Посохов ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – 30 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced