Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/30144
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛатишева, Майя Михайлівнаuk
dc.contributor.authorПавленко, Тетяна Семенівнаuk
dc.contributor.authorТвердохлєбова, Наталя Євгеніївнаuk
dc.date.accessioned2017-06-16T06:26:59Z-
dc.date.available2017-06-16T06:26:59Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЛатишева М. М. Інформаційна складова педагогічної культури викладачів вищої технічної школи / М. М. Латишева, Т. С. Павленко, Н. Є. Твердохлєбова // Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи : зб. наук. пр. 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 жовтня 2009 р. – Львів : ЛДУБЖД, 2009. – С. 232-235.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/30144-
dc.description.abstractAuthors note, that formation of person’s perception on environment realize through open information system. The teacher should use modern information technologies for effective transfer of the information. The society information culture development through formation of skill of differentiation the information, the analysis, allocation of the important information, definition of criteria estimation in any professional work at the future experts.en
dc.language.isouk-
dc.publisherЛьвівський державний університет безпеки життєдіяльностіuk
dc.subjectпедагогічна компетентністьuk
dc.subjectпедагогічна культураuk
dc.subjectвикладачі вищих технічних закладівuk
dc.subjectінформаційна культураuk
dc.titleІнформаційна складова педагогічної культури викладачів вищої технічної школиuk
dc.typeThesisen
dc.identifier.orcid0000-0003-3139-4308-
Appears in Collections:Кафедра "Охорона праці і навколишнього середовища"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Latysheva_Informatsiina_skladova_2009.pdf297,9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.