Аналіз результатів педагогічного експерименту формування готовності майбутніх менеджерів до адаптивного управління

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

ТОВ фірма "Планер"

Анотація

Важливою актуальною педагогічною проблемою є організація та проведення педагогічних експериментів, спрямованих на перевірку нових теоретичних припущень та визначення нових напрямів розвитку сучасної вищої освіти. У той же час недостатньо дослідженою лишається проблема організації педагогічного експерименту з формування готовності до адаптивного управління майбутніх менеджерів у процесі їх професійної підготовки. Тому метою статті і є аналіз результатів проведеного педагогічного експерименту формування готовності до адаптивного управління майбутніх менеджерів у процесі їх професійної підготовки. Перевірка ефективності розроблених педагогічних умов здійснювалась під час формуючого експерименту, що проходив у 2007-2015 навчальних роках. Загалом кількість студентів із високим рівнем готовності до адаптивного управління збільшилась на 21,4 % в експериментальній групі, а в контрольній групі – на 12,1 %. Кількість студентів із низьким рівнем готовності до адаптивного управління в експериментальній групі знизилась на 13,8 %, а в контрольній групі – на 9 %. Таким чином, проведений педагогічний експеримент продемонстрував, що розроблені педагогічні умови дозволяють значно підвищити рівень сформованості готовності до адаптивного управління у майбутніх менеджерів. В експериментальній групі порівняно з контрольною за всіма критеріями готовності до адаптивного управління спостерігається значно більша позитивна динаміка зростання їх показників, що характеризує успішність впровадження розроблених педагогічних умов у процес професійної підготовки майбутніх менеджерів у внз.
Organisation and carrying out pedagogical experiments, aimed at testing new theoretical assumptions and defining new directions of the development of modern higher education, are important actual pedagogical problems. At the same time problems of organisation of pedagogical experiment on formation of readiness to adaptive management of future managers during the process of their professional training is not investigated enough. That is why the objective of the article is to analyse the results of the carried out pedagogical experiment on formation of readiness to adaptive management of future managers in the process of their professional training. Testing of the efficiency of the developed pedagogical conditions was brought about during the formative stage of the experiment, which took place during 2007-2015 academic years. Altogether the number of students with high level of readiness to adaptive management increased by 21,4% in the experimental group, and by 12,1% in the control group. The number of students with the low level of readiness to adaptive management in the experimental group reduced by 13,8%, and in the control group by 9%. Thus, the carried out pedagogical experiment has shown that the developed pedagogical conditions allow to encrease considerably the level of formation of readiness to adaptive management of future managers. In the experimental group, compared to the control one, following all the criteria of readiness to adaptive management we can see much more positive dynamic indices growth that characterizes success of introducing of the developed pedagogical conditions into the process of professional preparation of future managers in higher educational establishments.

Опис

Ключові слова

адаптивне управління, менеджери, педагогічний експеримент, констатуючий експеримент, формуючий експеримент, контрольний експеримент, adaptive managenent, future managers, pedagogical experiment, establishing experiment, formative experiment, control experiment

Бібліографічний опис

Чеботарьов М. К. Аналіз результатів педагогічного експерименту формування готовності майбутніх менеджерів до адаптивного управління / М. К. Чеботарьов // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Київ ; Вінниця : Планер, 2016. – Вип. 47. – С. 287-294.