Оцінка ринкових можливостей сільськогосподарських підприємств у збутовій діяльності

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті окреслено проблеми управління збутовою діяльністю сільськогосподарських підприємств та проаналізовано канали реалізації продукції сільськогосподарськими підприємствами України. Наведено статистичні дані щодо випуску та класифікації сільськогосподарської продукціїї підприємствами України. Охарактеризовано основних крупних "ігроків" досліджуваного ринку.Запропоновано деякі підходи та етапи щодо вдосконалення збутової діяльності підприємств.
The article outlines the problems of managing the marketing activities of agricultural enterprises and analyzes the channels for selling products Agricultural enterprises of Ukraine. Statistical data on production and classification of agricultural products and enterprises of Ukraine are given. The main "Players" of the investigated rink are described. Some approaches and stages for improving the sales activity of enterprises are hindered.

Опис

Ключові слова

рослинництво, тваринництво, прибуток, канали реалізації, crop production, livestock, profit

Бібліографічний опис

Другова О. С. Оцінка ринкових можливостей сільськогосподарських підприємств у збутовій діяльності / О. С. Другова, Ю. О. Олексюк // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – № 43 (1215). – С. 23-28.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced