Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/30772
Title: Кон'юнктура міжнародного ринку як економічна категорія маркетингової політики підприємства
Authors: Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: діяльність господарська; капітал; комерціалізація; динамічність; стихійність; термін; показник інтегральний
Issue Date: 2016
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Кобєлєва Т. О. Кон'юнктура міжнародного ринку як економічна категорія маркетингової політики підприємства / Т. О. Кобєлєва, П. Г. Перерва // Сучасні тенденції міжнародних економічних відносин. Економічна інтеграція України у світове господарство : кол. монографія / І. М. Посохов [та ін.] ; ред. І. М. Посохов [та ін.] ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Розд. 4.1. – С. 218-237.
Abstract: Визначено, що для упередження кризових явищ в економіці, розробки ефективної фінансової стратегії розвитку міжнародного ринку машинобудівної продукції, його регулювання необхідно досліджувати кон’юнктуру товарного ринку та його сегментів, зокрема розглядати в комплексі кон’юнктурні коливання основних показників ринку, які забезпечать вирівнювання попиту і пропозиції на грошово-кредитному ринку та ринку капіталів при врахуванні економічної кон’юнктури міжнародного ринку машинобудівної продукції.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/30772
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kobeleva_Koniuktura_mizhnarodnoho_2016.pdf392,69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.