Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Маркетингова політика розподілу"

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Методичні вказівки розроблено на підставі учбової програми дисципліни, складеної відповідно до державних вимог до підготовки студента за фахом "Маркетинг".

Опис

Ключові слова

запас товарний, ринок збуту, рух товарів, підприємство промислове, торгівля оптова, торгівля роздрібна, закупівля державна, замовлення державне, контроль знань, оцінка знань, тести

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Маркетингова політика розподілу" : для студентів заочної форми навчання спец. "Маркетинг" / уклад. Н. П. Ткачова ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – 16 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced