Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Маркетингова політика розподілу"
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Методичні вказівки розроблено на підставі учбової програми дисципліни, складеної відповідно до державних вимог до підготовки студента за фахом "Маркетинг".
Опис
Ключові слова
запас товарний, ринок збуту, рух товарів, підприємство промислове, торгівля оптова, торгівля роздрібна, закупівля державна, замовлення державне, контроль знань, оцінка знань, тести
Бібліографічний опис
Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Маркетингова політика розподілу" : для студентів заочної форми навчання спец. "Маркетинг" / уклад. Н. П. Ткачова ; Харківський політехнічний ін-т, нац. техн. ун-т. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – 16 с.