Формування бренду у свідомості споживача
Вантажиться...
Дата
2016
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
товар, якість, реклама, асортимент, комунікації маркетингові, мерчандайзинг, імідж
Бібліографічний опис
Чернобровкіна С. В. Формування бренду у свідомості споживача / С. В. Чернобровкіна // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD–2016) : наук. вид. : тези доп. 24-ї міжнар. наук.-практ. конф., [18-20 травня 2016 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 334.