Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31268
Title: Організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх викладачів-економістів у вищих навчальних закладах
Other Titles: Organizational and methodical principles of teachers’ professional preparation of Institutions of higher education
Authors: Приходько, Тетяна Павлівна
Шапран, Олена Євгенівна
Кобзєва, Ірина Миколаївна
Keywords: магістратура; навчальний процес; професійні компетентності; підвищення кваліфікації; teacher-economist; institution of higher education; professional training; master’s degree educational process; professional competence
Issue Date: 2017
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Приходько Т. П. Організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх викладачів-економістів у вищих навчальних закладах / Т. П. Приходько, О. Є. Шапран, І. М. Кобзєва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Економічні науки. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 24 (1246). – С. 140-144.
Abstract: Здійснена характеристика традиційної системи освіти педагогів вищої школи. Визначені основні джерела формування професорсько-викладацького складу вузів. На основі аналізу сучасної нормативної бази визначено місце і роль магістратури в забезпечені професійної підготовки викладачів ВНЗ. Висвітлено основні завдання організації навчального процесу підготовки, компоненти готовності особистості до викладацької діяльності та напрямки професійного самовдосконалення майбутніх викладачів-економістів вищої школи, які мають бути готові до здійснення пошуку і обробки інформації, професійної інтерпретації наукових результатів і трансляції їх в соціум за визначеними правилами.
Made characteristics of the traditional education system of higher school teachers. Identified the major sources of formation professional teaching staff in the universities. Based on the analysis of the current legal frames defines the place and role of the magistracy in the training of University teachers. Presented the basic objectives of the educational preparation process, the components of readiness of personality to the teaching and direction of professional improvement of future teachers-economists of higher school, who should be ready to implement the search and processing of information, professional interpretations of scientific results and broadcast them to the society according to certain rules.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31268
Appears in Collections:Вісник № 24
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2017_24_Prykhodko_Orhanizatsiyno-metodychni_zasady.pdf562,28 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.