Організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх викладачів-економістів у вищих навчальних закладах
Дата
2017
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Здійснена характеристика традиційної системи освіти педагогів вищої школи. Визначені основні джерела формування професорсько-викладацького складу вузів. На основі аналізу сучасної нормативної бази визначено місце і роль магістратури в забезпечені професійної підготовки викладачів ВНЗ. Висвітлено основні завдання організації навчального процесу підготовки, компоненти готовності особистості до викладацької діяльності та напрямки професійного самовдосконалення майбутніх викладачів-економістів вищої школи, які мають бути готові до здійснення пошуку і обробки інформації, професійної інтерпретації наукових результатів і трансляції їх в соціум за визначеними правилами.
Made characteristics of the traditional education system of higher school teachers. Identified the major sources of formation professional teaching staff in the universities. Based on the analysis of the current legal frames defines the place and role of the magistracy in the training of University teachers. Presented the basic objectives of the educational preparation process, the components of readiness of personality to the teaching and direction of professional improvement of future teachers-economists of higher school, who should be ready to implement the search and processing of information, professional interpretations of scientific results and broadcast them to the society according to certain rules.
Made characteristics of the traditional education system of higher school teachers. Identified the major sources of formation professional teaching staff in the universities. Based on the analysis of the current legal frames defines the place and role of the magistracy in the training of University teachers. Presented the basic objectives of the educational preparation process, the components of readiness of personality to the teaching and direction of professional improvement of future teachers-economists of higher school, who should be ready to implement the search and processing of information, professional interpretations of scientific results and broadcast them to the society according to certain rules.
Опис
Ключові слова
магістратура, навчальний процес, професійні компетентності, підвищення кваліфікації, teacher-economist, institution of higher education, professional training, master’s degree educational process, professional competence
Бібліографічний опис
Приходько Т. П. Організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх викладачів-економістів у вищих навчальних закладах / Т. П. Приходько, О. Є. Шапран, І. М. Кобзєва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Економічні науки. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 24 (1246). – С. 140-144.