Фази життєвого циклу товару як фактор формування його конкурентоспроможності

Ескіз

Дата

2009

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Пропонується використання математичного апарату для розрахунку об'єму реалізованої продукції та прибутку на кожній стадії життєвого циклу товару та весь його цикл. Такий розрахунок потрібен для ухваленні рішення про перехід підприємства на випуск нового виду продукції.
Offered to use the mathematical method for calculation of the volume of marketed product and profit on each stage of goods lifecycle and of its all cycle. Such calculation required for decision making about turning the enterprise on issue of the new type to product.

Опис

Ключові слова

товар, конкурентоспроможність, життєвий цикл, прибуток, інтегральна функція

Бібліографічний опис

Чекаліна Е. П. Фази життєвого циклу товару як фактор формування його конкурентоспроможності / Е. П. Чекаліна, Н. Г. Сікєтіна, С. О. Сукач // Актуальні проблеми розвитку економіки України в контексті глобалізаційних процесів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених, 9 грудня 2009 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 227-228.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced