Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31397
Название: Фази життєвого циклу товару як фактор формування його конкурентоспроможності
Авторы: Чекаліна, Елеонора Петрівна
Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
Сукач, С. О.
Ключевые слова: товар; конкурентоспроможність; життєвий цикл; прибуток; інтегральна функція
Дата публикации: 2009
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Чекаліна Е. П. Фази життєвого циклу товару як фактор формування його конкурентоспроможності / Е. П. Чекаліна, Н. Г. Сікєтіна, С. О. Сукач // Актуальні проблеми розвитку економіки України в контексті глобалізаційних процесів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених, 9 грудня 2009 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – С. 227-228.
Краткий осмотр (реферат): Пропонується використання математичного апарату для розрахунку об'єму реалізованої продукції та прибутку на кожній стадії життєвого циклу товару та весь його цикл. Такий розрахунок потрібен для ухваленні рішення про перехід підприємства на випуск нового виду продукції.
Offered to use the mathematical method for calculation of the volume of marketed product and profit on each stage of goods lifecycle and of its all cycle. Such calculation required for decision making about turning the enterprise on issue of the new type to product.
ORCID: orcid.org/0000-0003-2452-1997
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31397
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економічний аналіз і облік"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chekalina_Fazy_zhyttievoho_tsyklu_2009.pdf286,84 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.