Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31399
Title: Вплив маркетингових досліджень на кінцеві результати діяльності підприємства
Authors: Чекаліна, Елеонора Петрівна
Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
Шутько, Людмила Борисівна
Keywords: підприємство; планування; маркетингові дослідження; товар; фаза життєвого циклу
Issue Date: 2010
Publisher: "Бял ГРАД-БГ" ООД
Citation: Чекаліна Е. П. Вплив маркетингових досліджень на кінцеві результати діяльності підприємства / Е. П. Чекаліна, Н. Г. Сікєтіна, Л. Б. Шутько // Найновите научни постижения – 2010 : материали за 6 междунар. науч. практ. конф. – София : "Бял ГРАД-БГ" ООД, 2010. – С. 62-64.
Abstract: Маркетингові дослідження в ринкових умовах дають змогу установити ємкість ринку товару та її частку, що забезпечується підприємством, що досліджується; визначити величини показників якості та фазу життєвого циклу товару на ринку; спрогнозувати собівартість та ціну продукції. Все це у подальшому дає змогу прогнозувати економічний ефект як річний так і за життєвий цикл товару.
ORCID: orcid.org/0000-0003-2452-1997
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31399
Appears in Collections:Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chekalina_Vplyv_marketynhovykh_doslidzhen_2010.pdf242,38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.