Стратегія діяльності підприємства у ринкових умовах
Дата
2010
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ДРУК-ІНФО
Анотація
Для сегментації ринку використано кластерний аналіз, що передбачає збір даних, які зберігають інформацію щодо вибірки об'єктів та упорядкування цих об'єктів у кластери (порівняно однорідні групи).У процесі дослідження проведено ієрархічний кластерний аналіз продукції ВАТ "ХТЗ" та конкурентів для сегментації споживачів тракторної техніки при оцінці рівня конкурентоспроможності продукції. В результаті проведення кластерного аналізу отримано два кластери. Отже, проведення ієрархічного кластерного аналізу необхідно для проведення обґрунтованої сегментації ринку споживачів продукції та подальшого позиціювання досліджуваного підприємства.
Опис
Ключові слова
підприємство, сегментація, кластерний аналіз, споживачі
Бібліографічний опис
Смоловик Р. Ф. Стратегія діяльності підприємства у ринкових умовах / Р. Ф. Смоловик, Н. Г. Сікєтіна // Україна в умовах глобальної конкуренції: стратегія випереджаючого розвитку : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф., 22-24 квітня 2010 р. – Донецьк : ДРУК-ІНФО, 2010. – С. 205-207.